Monday, February 23, 2009

Baru Dapat Masuk Blog sendiri......

Ellllooooooo...I'm back.....setelah sekian lama mencuba....akhir nye ...aku dapat masuk blog aku...baru leh sign in- kes lupa password daaaa hahahhah...
neway..tak banyak pon nak update pasal diri ku..cuma ari ni ...aku pakai serba merah kecuali baju uniform - kelabu ...kira2 cam lady in red ler....hahahhahah ha..ngan anak tudung warna itam.....ok nak cite pasal suar merah ni la..sebenarnye dah beli...dari tahun lepas..ntah bulan bila tah....silap2 bukan tahun lepas tapi 2 tahun lepas....n suar ni kecik dari peha n montot aku...so maknanye...aku moks la...sangat kannnn..tapi takpe....aku simpan jek...ngan harapan leh pakai satu hari nanti......n then pada akhir tahun lepas...tak ingat bulan bila...ku cuba lagi....walla.....sudah boleh muat...tapi tang peha ade ketat daaaa meaning klu aku gagah kan jua...memakainye,...harus koyakkkkkk kelengkangnye ...wakakakakkaka......sabar lagi ...sampai la...pagi tadi...dengan takde perasaan ku pakai suar ni...sebab dah kelamkabut..pepagi buta...sebab malam tak prepare kan....so....resultnye longgar ya amattttttttttt..nasib baik ade..tali...tapi yg kelakarnye tali tu kat bawah sket..ntah ape tujuannye pun aku tak tau.....asyik nak lorot jek...kelaka tul...demi nak suar merah..ku pakai jua...tapi stiap kali adjust tali..biar ketat...kalu tak mau lorot sehhhh..suar ni saiz L....maknanye....bahagia dalam kekalutan hahahhahahha.....kalut sebab stiap kali nak adjust suar jek..nasib duk dalam opis...ku kene keje kat luar...haiiiiiyaaaaaa naya mak ....

No comments:

Post a Comment